Płyn do kąpieli i Jogurt do ciała Ceano Cosmetics - Winogrono / ELIXIR ŻYCIA

08:01

Witam Was ciepło! 
Jesień, jesień przyszła, a razem z nią nieco zmieniają się moje nastroje. Radosne letnie bieganie po lasach zmienia sie otulające spacery, a i domowe okręcanie sie kocem z ciepłą herbatą. Jak zmieniają sie pory roku tak i ulegają przemianie moje wymagania odnośnie konsystencji i właściwości kosmetyków oraz ich nut zapachowych.

Poniżej przedstawiany zestaw pochodzący ze strony ELIXIR ŻYCIA czekał na mnie dosyć długo, aby wpisać się idealnie swoim zapachem w jesienną aurę.
Przedstawiam Wam Płyn do kąpieli oraz Jogurt do ciała o zapachu winogrona Ceano Cosmetics.


Zacznijmy od wizualnej strony produktów.
Opakowaniem płynu jest tradycyjna plastikowa buteleczka o pojemności 200 ml otwierana i zamykana na 'klik' - jest to bardzo wygodne rozwiązanie. Jogurt natomiast wygodnie się stosuje dzięki odkręcanemu plastikowemu pudełeczku, jednak by go użyć trzeba nabrać go dłonią.
Sama kolorystyka i szata graficzna jest przyjemna dla oka, jednak niczym szczególnym nie zachwyca.


Zapach serii: Owocowy, dosyć intensywny. Zarówno płyn jak i jogurt pachną słodkim winogronem, jednak obecne są w nim także delikatne 'kwaśne' nuty. Dla mnie samej jest to woń odpowiednia właśnie na okres jesień/zima - tak otula. Czasem miałam wrażenie, że moge pachnieć winem, co mogłoby budzić podejrzenia :P, jednak zapach nie zmieniał sie na ciele.



Zastosowanie:
Płyn do kapieli służy mi w kąpielowych seansach w domu rodzinnym, gdyż ja obecnie nie posiadam wanny;). Nie przesusza skóry, nie powoduje pieczenia - zazwyczaj od razu nakładałam po nim jogurt także nie wymagałam od niego niczego więcej niż oczyszczenia ciała - w tej roli spisuje sie bez zarzutów.
Jogurt do ciała nakładałam na noc po kąpieli, głównie na nogi, aby intensywny zapach nie przeszkadzał mi w śnie oraz na dzień na całe ciało.


Działanie:
Płyn bardzo dobrze oczyszczał skórę, umilał kąpiel ładnym zapachem i dawał ładną pianę - nie wywołał podrażnień nawet na skórze po goleniu.
Jogurt pozwalał osiągnąć lekkie nawilżenie ciała w dzień, bez obciążania skóry i pozostawiania tłustego filmu, jednak nie był to jakiś w 100% zadowalający efekt odżywczy i długotrwały.
Jeżeli chodzi o zastosowanie na noc używałam go wyłącznie na nogi - przyjemnie nawilżał, jednak w pielęgnacji wieczornej wolę sięgać po bardziej treściwe konsystencje, na dzień lepiej się spisywał.



Minusem produktów może być właśnie ich kolor, który z pewnością uzyskany jest przy pomocy, jakby nie było zbędnych sztucznych barwników - jednak wówczas już by tak nie zachwycały fantazyjnym wyglądem.

Pojemność i cena płynu: 200 ml, 30,90
Pojemność i cena jogurtu: 200 g, 59,90 zł

Podsumowując dla maniaków owocowych zapachów, które utrzymują się na skórze przez dłuższy czas są to udane produkty jednak nazwałabym je głównie uprzyjemniaczami - ja wolę konkrety ;). 
Jogurt do ciała pozostawia delikatny efekt nawilżenia i dosyć szybko się wchłania co pozwala używać go na dzień beż obawy o ubrudzenie ubrań, płyn natomiast jest jak to płyn - ładnie pachnie, oczyszcza i to wystarczy- spełnia swoją funkcję.

Co myślicie? :)
Te i różne serie zapachowe takich kosmetyków możecie znaleźć na ELIXIR ŻYCIA :)

Czy skusilibyście się na coś z serii owocowych Ceano? :)

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe