Mydło Aleppo, Najel / Blisko Natury

08:17

Witajcie. Dziś o moim kolejnym hicie w oczyszczaniu twarzy :) a dokładniej o mydełku Aleppo ze sklepu Blisko Natury.


Skład: 60% olej z tłoczonych oliwek, 40% olej laurowy.

Sama oliwa z oliwek ma wspaniałe działanie antyoksydacyjne, nawilżające, jest bogata w nienasycone odżywcze kwasy tłuszczowe.
Olej laurowy jest silnie antybakteryjny, pomaga w wielu chorobach skórnych w tym w łuszczycy, trądziku.
Miałam okazję stosować go w czystej, organicznej postaci - pomógł mi uporać się z dziwnym, chorobliwym przetłuszczaniem skóry głowy.

Trzeba mieć na uwadze to, że mydełko nie będzie rozpieszczało nas zbyt przyjemnym zapachem - przypomina on nieco naftowe nuty, jednak nie utrzymuje się na skórze i szybko ulatnia. Mi osobiście to nie przeszkadza, a wręcz lubię to w sytuacji, gdy później nakładam krem o określonym aromacie - samo działanie przemawia do mnie znacznie mocniej niż zapach.


Zastosowanie:
Mydła Aleppo używam głównie w pielęgnacji/oczyszczaniu twarzy. Codziennie wieczorem spieniałam mydło w dłoniach i masując rozprowadzałam na twarzy.

Malutkim minusem mydełka jest to, iż jego kształt na początku nieco utrudnia aplikację, ale z czasem się wyrabia :). Ja sama przecięłam je na pół aby lepiej się jego używało.

Działanie:
Mydło Aleppo doskonale zmywa makijaż, nie drażniąc przy tym skóry ani przy ostrożnym użyciu, o dziwo, moich bardzo wrażliwych oczu.
Skóra po użyciu jest silnie oczyszczona, aż skrzypi - ja sama uwielbiam taki efekt. Nie przepadam za żelami do mycia, które pozostawiają film na cerze - od tego mam krem i serum :).
Używając mydełka nie zauważyłam pojawiania się żadnych negatywnych zmian, kaszki, wyprysków, a wręcz przeciwnie dzięki fajnemu oczyszczaniu mam wrażenie, że wpływa to na zminimalizowanie ich występowania.
Nie przesusza mojej wrażliwej skóry. Fajnie się pieni.


Działanie mydełka porównałabym nieco do mydła czarnego, które równie fajnie oczyszcza, niemalże identycznie pachnie i zapobiega zbieraniu się sebum i powstawaniu zaskórników.
Generalnie od dłuższego czasu są to moje ulubione mydła w pielęgnacji twarzy. 





Podsumowując jestem niesamowicie zadowolona z działania mydełka oraz ze stopnia uzyskanego przez nie oczyszczenia! Ten produkt dołącza do moich naturalnych hitów w oczyszczaniu twarzy.

Uważam, że odpowiednie oczyszczanie twarzy jest bardzo ważnym, wręcz kluczowym elementem w  jej pielęgnacji, dlatego mydełka naturalne od pewnego czasu są moją miłością ;).



Bezpośredni link do zakupu mydła w sklepie Blisko Natury oferującego moc kosmetyków organicznych i naturalnych bogatych w składniki aktywne: Mydło Aleppo.

Gramatura: 200 g
Cena: 26,50 zł

Niebawem zapoznam Was także z innymi naturalnymi kosmetykami ze sklepu.



Używacie mydełek Aleppo? Jak służą Waszej skórze?

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe