Organiczna woda różana, Ceano Cosmetics / Elixir Życia

09:56

Od świtu leje deszcz... a w moim umyśle wciąż upalne dni tego lata. Pozostaję dziś mimo wszystko w optymistycznym, letnim nastroju i pragnę zaprezentować Wam produkt dzięki, któremu ubiegłe ciepłe dni stały się jeszcze przyjemniejsze :).
Dziś o Organicznej, aromatycznej wodzie różanej bardzo fajnej firmy jaką jest Ceano Cosmetics, która wciąż budzi Waszą ciekawość. Kosmetyk dostępny jest na stronie sklepu internetowego Elixir Życia.


Tradycyjne mgiełki do ciała zawsze wzbudzały we mnie pozytywne emocje, lubię odświeżenie jakie pozwalają osiągnąć, świeże zapachy i lekkość jaką ze sobą niosą, jednak w pewnym momencie zaczął razić mnie ich skład, w którym często dominował alkohol, silne substancje zapachowe dalekie od naturalnych.

Wkroczenie na rynek hydrolatów i odświeżających wód kwiatowych stało się doskonałą alternatywą dla tych typowych drogeryjnych bomb chemicznych ;).


Przedstawiana Wam dziś Woda Różana Ceano Cosmetics oparta jest na czystym hydrolacie z róży, a ponadto zawiera olejek różany, który:
- poprawia koloryt skóry,
- łagodzi i koi,
- nawilża,
- odświeża,
- reguluję wydzielanie sebum przez gruczoły łojowe.


Działanie:
Ja sama jako, że wszystkie z tych powyżej wymienionych funkcji pełnią u mnie różne kosmetyki od mgiełki wymagałam odświeżenia, kojenia oraz delikatnego nawilżenia skóry podczas dnia - ogół tych oczekiwań został spełniony w 100%, a towarzyszył im jeszcze delikatny, nienachalny zapach, który baaaardzo, ale to bardzo uprzyjemniał zastosowanie.

Zastosowanie:
Jak już wielokrotnie pisałam bardzo lubię aromaty różane i ta woda różana doskonale komponowała mi się w całym cyklu pielęgnacyjnym opartym o nuty różane (kąpiel z dodatkiem Olejku z Róży Damasceńskiej, mycie twarzy mydełkiem Alterra różanym i spryskanie ciała wodą różaną Ceano) - w związku z tym zdarza mi się ją stosować również wieczorem, gdy chcę poczuć się wyjątkowo i świeżo, ale nie otrzymać efektu uciążliwego, silnego zapachu, który często nie pozwala mi zasnąć.


Pojemność: 200 ml
Cena: 65,90 zł


Generalnie jeżeli chodzi o kosmetyki pielęgnacyjne Ceano Cosmetics są one ekspertami w uprzyjemnianiu dnia/wieczora codziennego. Marka jak do tej pory bardzo dobrze trafia w moje gusta aromatyczne.
Większość kosmetyków z ich oferty charakteryzuje lekkość konsystencji, zapachu i samego procesu zastosowania, ale znaleźć tam można też coś bardziej treściwego.
W ofercie sklepu Elixir Życia dostępne są całe serie kosmetyków o danej gamie zapachowej. To dla mnie smaczek, gdyż nie lubię mieszać ze sobą różnych zapachów w pielęgnacji, gdy zobaczyłam, że dostępna jest także sól i różany płyn do kąpieli to się zachwyciłam, gdyż byłoby do doskonałe urozmaicenie takiego esencjonalnego seansu pielęgnacyjnego, o którym wspominałam powyżej.

Ta woda różana - bardzo fajnie odświeża, koi i rozpieszcza zmysły zapachem :).

Pojemność: 200 ml
Cena: 26, 90 zł w sklepie Elixir Życia (TUTAJ)

Jak zapatrujecie się na ten kosmetyk? :)

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe