Coenzyme Q10 / LAMBRE

08:22

Dziś czas zapoznać Was z produktem, który bardzo długo chodził mi po głowie, zresztą nie tylko mi, ponieważ właśnie na prośbę kilku z Was postanawiam 'zmierzyć' się z kosmetykiem zawierającym koenzym Q10
Długo przeszukiwałam sieć i drogeryjne półki w poszukiwaniu tego drogocennego składnika jak najwyżej w składzie, niestety zazwyczaj znajdowałam go właśnie wśród tych ostatnich pozycji, co z pewnością oznaczało, iż jest tam w znikomej ilości. Doszłam do wniosku, że gdybym wymagała go na pierwszych miejscach w składzie najzwyczajniej bym zbankrutowała.

Dosyć korzystną opcją wydał mi się przedstawiony poniżej kosmetyk marki LAMBRE, a mianowicie COENZYME Q10 z oferty ich sklepu.


Chcę przedstawić Wam kilka słów wstępu na temat tego produktu.

Sugerowane właściwości Coenzyme Q10, Lambre:
- poprawa poziomu nawilżenia skóry,
- pozytywny wpływ na odnowę komórek,
- działanie regenerujące i odżywcze,
- ochrona przed negatywnym wpływem środowiska, 
- wzmocnienie tkanki łącznej (stymulacja syntezy kolagenu),
- przywrócenie jędrności i elastyczności,
- opóźnienie pojawiania się zmarszczek.

Sposób użycia:
Po wydobyciu niewielkiej ilości kosmetyku z atomizera w postaci pompki delikatnie wmasować go w oczyszczoną suchą skórę twarzy.

Poza samą drogocenną witaminą Q10 kosmetyk zawiera takie składniki aktywne jak:
- witaminy A, E, F, C,
- bio-oleje: tak modny ostatnimi czasy olej z rokitnika, olej z marakui, olej winogron, olej ze śliwki Ente.

Co prawda kosmetyk dedykowany jest głównie osobom z cerą dojrzałą, jednak spoglądając na jego skład myślę, że nie ma w nim żadnych 'przeciwwskazań' do zastosowania przy mojej suchej, wciąż domagającej się silnego nawilżenia skórze.

Jeszcze jakiś czas temu produkt ten występował w postaci kapsułek tzw. rybek i właśnie w takiej formie chciałam go wypróbować, jednak obecnie przetransformowano jego opakowanie w bardzo higieniczny, estetyczny pojemniczek z pompką - co mi jak najbardziej odpowiada.

Powertowałam, poczytałam i okazuje się, że koenzym Q10 jest jednym z obecnie najbardziej zaawansowanych składników kosmetycznych o działaniu zarówno odżywczym, regeneracyjnym oraz antyoksydacyjnym. Taki składnik mobilizuje skórę do silnej odnowy.

Jak to ja, musiałam stworzyć sobie pewien rytuał wzbogacony o wspomniany wyżej składnik, chcę wprowadzić plan pielęgnacyjny oparty właśnie o koenzym Q10.










Pojemność: 15 ml
Cena: 45 zł

Trzeba przyznać, że sam wizualny 'przekaz' kosmetyku, a mianowicie jego opakowanie jest bardzo kuszące, jednak czy nie okaże się to złudne dowiem się za jakiś czas.
Jak już wiele razy się mogłam przekonać piękne opakowanie i dosyć wysoka cena nie zawsze idą w parze z jakością - sprawdzimy to :).

Już niedługo więcej moich odczuć na temat produktu z koenzymem Q10 marki Lambre, a także o wiele więcej o samym tym składniku.

Może Was zaciekawi także to, iż marka LAMBRE poszukuje osób chętnych do współpracy jako Konsultant albo VIP Klient - dzięki temu można taniej kupować ich kosmetyki i biżuterię. O szczegóły współpracy pytajcie pisząc na maila: polska@lambre.pl lub dzwoniąc na infolinię do Gdańska (58) 5541071 w godz. 8-16.

Co tak na pierwszy rzut myślicie o takim kosmetyku? :)

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe