Rozdanie u Strudelki!

20:30

Przyszedł moment, gdy z ogromną radością mogę ogłosić na moim blogu pierwszy konkurs dla moich wspaniałych czytelników.
Nagrodą w nim stanie się krem ze śluzem ślimaka marki Snails Garden o wartości 89 zł.
Sama byłam bardzo długo ogromnie ciekawa tego kremu, także chciałabym w ten sposób zaspokoić ciekawość i jednej z Was :)



Żeby wziąć udział w konkursie należy:
1) Być publicznym obserwatorem mojego bloga STRUDELKA w blogspot.
2) Polubić mój profil na facebook'u TUTAJ.
3) Pod tym postem napisać mi dane według podanego szablonu:

a) Obserwuję jako: ...
b) Lubię jako: ...
c) Mail kontaktowy: ...

Opcje dodatkowe:
1) Zamieść baner prowadzący do konkursu na swoim blogu (dodatkowy 1 los)
2) Zamieść posta informującego o konkursie u siebie na blogu (dodatkowe 3 losy)
3) Udostępnij link do konkursu na fb (dodatkowy 1 los)

d) Baner: Tak/Nie
e) Post: Tak/Nie
f) Link: Tak/Nie

Czas trwania rozdania: 14.02.15-28.02.15 do północy.
Wygrać może jedna osoba.
Wyniki ogłoszę w tym poście nie później niż 5 dni od zakończenia konkursu.
Jeżeli osoba, która wygra nie zgłosi się w ciągu 4 dni losuję kolejnego szczęśliwca :)
Nagrodę wysyłam na terenie Polski.
W konkursie mogą wziąć udział osoby pełnoletnie, jeżeli nie masz 18 lat potrzebujesz zgody rodziców bądź opiekunów.
Jeżeli nie pojawi się co najmniej 50 zgłoszeń zabawa zostanie przedłużona.
Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).

Baner:



Pozdrawiam Was cieplutko i życzę powodzenia! :)

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe