W obiektywie - mój tydzień w zdjęciach

10:26

Ubiegły tydzień minął mi na przyjemnych przygotowaniach świątecznych. Dobór dodatków oraz aromatyczne świece w koło wprawiają mnie w błogi nastrój :)


Z moim udziałem powstawały też liczne potrawy wigilijne, aby zaoszczędzić sobie pracy i zmęczenia w ten wyjątkowy czas już teraz pyszności trafią do zamrażalnika i na święta jak znalazł :)
Dalszy ciąg miało także komponowanie świątecznego wystroju!


Opanowało mnie również szaleństwo zakupowe, z czego nie jestem do końca zadowolona, ale mogę usprawiedliwić to tym, że jest to okres, z którym zakupy w obecnych czasach są silnie związane.


Tydzień upłynął także pod znakiem zimowych spacerów przy odrobinie promyków słońca...


... i pierwszych prób obiektywu wąskokątnego :)


Jak Wam płynie jesienno-zimowy czas? Chętnie Was podejrzę ;)

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Aaa, to jeszcze okres okołoświąteczny... teraz w ogóle nie ma człowiek nastroju do takich rzeczy, ale zdjęcia same w sobie bardzo ciekawie ujęte. Dla mnie niemożliwością jest załapanie ptaków na pierwszym planie :P

    OdpowiedzUsuń

Subscribe