Pierwsze wrażenie - 100% Olej Arganowy / Manufaktura Apteczna

11:30

Jak często wspominałam jestem silnie zainteresowana kosmetykami pielęgnacyjnymi bliskimi naturze. Często przeszukuję liczne sklepy internetowe w poszukiwaniu pełnowartościowych produktów pozyskiwanych drogą naturalną. Założyłam sobie, iż w nowym roku sama będę musiała wyposażyć się właśnie w takie kosmetyki, aby uzupełnić moją pielęgnację cery w to co lubi i czego potrzebuje.


Okazuje się jednak, że Mikołaj pamiętał także o mnie ;) stała się nim Manufaktura Apteczna, która jest firmą posiadającą w swojej ofercie 100% Olej Arganowy pozyskiwany drogą tłoczenia nasion na zimno. Ważne jest dla mnie to, iż produkt nie jest rafinowany poprzez co zachowuje delikatny,wręcz dla niektórych niewyczuwalny zapach orzechów drzewa arganowego, dzięki temu też zachowuje swoje wszelkie właściwości.


Olejku arganowego 100% marki Manufaktura Apteczna tak jak dotychczas innych olei zamierzam używać w wieczornej pielęgnacji mojej cery. Nie przepuszczę jednak tym razem możliwości zastosowania go także do olejowania włosów i zabezpieczania nim końcówek :)
W fazie początkowych testów planuję samodzielne stosowanie produktu w celu dokładnego poznania jego właściwości i działania na skórę. Kolejnym krokiem będzie włączenie go do wieloetapowej pielęgnacji twarzy czyli m.in. mieszanie go z żelem hialuronowym oraz aloesowym tak jak robiłam to z innymi olejkami. Stosować planuję go także na suche miejsca na ciele, które zimą są u mnie dosyć dokuczliwe.

Zapowiada się całkiem ciekawie. Sama z niecierpliwością będę czekać na efekty.. Mam nadzieję, że korzystne :) Czy się pojawią okaże się za jakiś czas.
Moja skóra zazwyczaj bardzo pozytywnie reaguje na wszelkie specyfiki na bazie oleju arganowego także liczę na to, że się sprawdzi.

Jak na razie jestem zadowolona z konsystencji, delikatnego zapachu oraz niwelowania ściągnięcia cery przez ten produkt.
Zapraszam do śledzenia moich poczynań z produktem :)


Chcesz śledzić nowości marki? Kliknij TUTAJ.
Więcej informacji od producenta: TUTAJ

Pozdrawiam ciepło, Strudelka :*

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe