Siła dodatków - Złoty zegarek

12:47

Idealny do jesiennych stylizacji, złoty zegarek. 
Zarazem klasyczny w formie jak i wpisujący się w kanony mody swoim nieco ciężkim wyglądem.
Skomponowany z tak modnymi obecnie kożuchami, kurtką skórzaną bądź grubym wełnianym swetrem dodaje stylizacji nutkę elegancji.








Zegarek prezentowany na fotografach (jak i mnóstwo innych ciekawych wzorów) dostępny jest w sklepach Carla. Ja swój nabyłam w Lublinie, jednak tych, którzy są zwolennikami zakupów w sieci odsyłam na stronę internetową sklepu.

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Mam też zegarek tej firmy i jest świetny pasuje praktycznie do każdej stylizacji. Teraz przeglądam zegarki Adriatica Damskie wyglądają naprawdę czadowo :) Dla mnie jako fanki zegarków jest to producent który musi się znaleźć na półce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny zegarek. Idealnie pasuje do stylu smart look. Ja ostatnio sobie kupiłam zegarek z drewnianą bransoletą i przyznam szczerze jest to obecnie mój ulubiony zegarek.

    OdpowiedzUsuń
  3. A widziałaś lub testowałaś kiedyś drewniane zegarki :)? Dla mnie to najbardziej gadżeciarskie modele na rynku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zegarek, zawsze wychodziłam z założenia, że złote zegarki mają w sobie sporo szyku i elegancji. Jeśli lubisz takie luksusowe produkty, to polecam Ci również zegarki Emporio Armani. Sklep internetowy, który ostatnio udało mi się odkryć, posiada w swej ofercie naprawdę zachwycające modele w bardzo dobrych cenach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny jest bardzo podoba mi się tarcza :D W bardzo podobnej kolorystyce dostałam od męża zegarek szwajcarski, z którym praktycznie się nie rozstaję. Jest idealny.

    OdpowiedzUsuń

Subscribe