Gentle Day kobietom

15:55

Z silnej ciekawości skusiłam się ostatnio na dokonanie testów różowych paczuszek z zawartością dedykowaną nam kobietom.
Nigdy wcześniej nie spotkałam przedstawianych produktów na sklepowych półkach dlatego też postanowiłam spróbować czym wyróżniają się kobiece produkty Gentle Day.
W obecnym czasie mocniej zwracamy uwagę na to czego używamy i z jakich składników jest to wykonane. Wiele osób uczulonych jest na bielone chlorowane materiały, dlatego naprzeciwko temu wychodzą produkty, które dziś przedstawiam. 


Niezaprzeczalnym plusem podpasek, tamponów oraz chusteczek nawilżanych jest to iż wykonane są z organicznej bawełny, która nie jest chemicznie wybielana. Produkty są hipoalergiczne i zawierają certyfikat ECO. 
Zadaniem produktów jest zapewnienie kobiecie komfortu i odpowiedniej chłonności podczas miesiączki.

Podpaski występują w dwóch wariantach: na dzień i na noc, gdzie pod względem tych zmienia się ich wielkość i kształt.
Są one cienkie i odpowiednio miękkie, nie przeszkadzają, nie powodują otarć.
Zapakowane są w obszerną folijkę, która umożliwia wygodne rozpakowanie oraz zapakowanie zużytych produktów.

Producent gwarantuje, iż podpaski posiadają materiał który spełnia funkcje wentylujące przez co niwelują nieprzyjemny zapach. 


Tampony mają tradycyjny kształt, odpowiednio pochłaniają wydzieliny.
Podobnie jak podpaski występują w dwóch wariantach, mniej i bardziej chłonnym.

Nie zauważyłam wyjątkowej chłonności, nie różnią się specjalni niczym od innych dostępnych na sklepowych półkach produktów, niemniej jednak wyróżnia je właśnie wyjątkowe pochodzenie bawełny z której są wykonane.

Jeżeli chodzi o chusteczki, są bardzo przydatne, służąc odświeżeniu. Nie zawierają szkodliwych substancji oraz alkoholu, nie posiadają zapachu, co według mnie jest dodatkowym plusem. Dobrze jest zawsze mieć takie w torebce.

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Bardzo mnie zainteresowały te produkty. Ostatnio bardzo zwracam uwagę na materiał, z jakiego produkowane są produkty higieniczne. Używałam już Masmi i Ginger Organic, też bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Heya, this is somewhat of off topic but I was wanting to know if blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML.
    FRASES DE BUENAS NOCHES PARA ENAMORAR

    OdpowiedzUsuń

Subscribe