Naturalne Kosmetyki Kolorowe Deborah

19:28

Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam kosmetyki kolorowe, które bardzo spodobały mi się już od tak zwanego "pierwszego wejrzenia' ;-).
Produkty marki DEBORAH w moich zbiorach kosmetycznych goszczą po raz pierwszy, niemniej jednak już na samym wstępie mogę powiedzieć, że nie ostatni.

W ciągu ubiegłego tygodnia testowałam dwa nowe dla mnie produkty, a mianowicie BB Cream Formula Pura oraz Blush Formula Pura, krótko mówiąc Krem BB oraz Róż marki Deborah.

Nie byłoby w tym nic szczególnego, gdyby nie to, że są to kosmetyki niemalże całkowicie oparte na naturalnych składnikach co mnie zachwyciło, gdy tylko ujęłam je w dłoń. 
Niemniej jednak nie sama etykieta świadczy o produkcie, ale także efekt jaki można za jego pomocą uzyskać.


Krem BB Deborah posiadam w odcieniu o numerze 02, ku mojej uciesze zdecydowanie wpada on w tony żółte/nieco pomarańczowe, niemniej jednak wybierany pod kątem zastosowania w lecie obecnie jest nieco zbyt ciemny. Muszę zaznaczyć, że całkiem nieźle dostosowuje się skóry i tworzy spójną całość pomimo właśnie tego (chwilowo)  za ciemnego odcienia.
Produkt posiada gładką, lekką konsystencję oraz delikatny przyjemny zapach, w żadnym wypadku nie jest on drażniący. 
Już po nałożeniu delikatnej warstewki wykazuje działanie ujednolicające koloryt cery, co w moim przypadku jest szczególnie istotne, wygładza oraz nadaje cerze zdrowego wyglądu. Atutem opisywanego kremu BB jest także filtr przeciwsłoneczny SPF 20.
Nie możemy oczekiwać silnego krycia, gdyż nie temu ma służyć kosmetyk tego typu, jeżeli celujecie w 'coś mocniejszego' może warto zainteresować się podkładem z tej serii. Jest to kosmetyk lekki, nadający subtelny efekt w sam raz na zbliżające się lato.
Wykończenie jakie pozostawia określiłabym jako pudrowe, nie powoduje świecenia się skóry. Z tego co zauważyłam w ostatnim tygodniu stosowania również nie zapycha porów i nie powoduje u mnie żadnych problemów alergicznych - zresztą nie dziwi mnie to gdyż dedykowany jest cerom wrażliwym a nawet bardzo wrażliwym.
Trwałość oceniam jako dobrą jeżeli chodzi o produkt tego typu.

Pojemność: 30 ml
Cena: ok 60 zł



Róż Formula Pura Deborach z innymi przeze mnie stosowanymi kosmetykami kolorowymi tego typu wygrywa głównie składem, ale też i pigmentacją na wysokim poziomie. 
Odcień mojego egzemplarza jest dosyć ciepły, już widzę oczyma wyobraźni jak fajnie będzie łączył się ze skórą muśniętą letnim słońcem. Obecnie namiastkę zdrowego kolorytu skóry dał mi właśnie wyżej wspomniany Krem BB, wiec to w duecie z nim w ostatnim czasie stosowałam róż.
Produkty fajnie ze sobą współgrają, nie ważą się, nie wycierają. Już niewielka ilość pozwala mi na uzyskanie pożądanego przeze mnie efektu, wiec warto mieć to na uwadze, by nie osiągnąć przerysowanego makijażu.

Pojemność: 6 g
Cena: ok. 50 zł




Kosmetyki odbieram bardzo pozytywnie ze względu na ich dobre składy, przyjazny wpływ na skórę oraz środowisko. Miło, że firma służy nie tylko nam, ale i w jakiejś części naturze.

Obecnie przy wyborze podkładu czy też właśnie kremu BB będę jeszcze bardziej wymagająca gdyż ten przedstawiony powyżej postawił innym wysoko poprzeczkę nie tylko ze względu na działanie, ale także na w/w składniki. Myślę, że w okresie letnim będę do niego niejednokrotnie wracać.

A wy już próbowałyście? :-)

Pozdrawiam Was ciepło, Strudelka

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Nie znam, ale kusząco się zapowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama je posiadam i już tworzę recenzję. Super

    OdpowiedzUsuń
  3. już od dłuższego czasu sięgam po kolorówkę naturalną, sprawdź w douglas markę nude by nature :)


    Zapraszam na mój blog urodowy

    OdpowiedzUsuń

Subscribe