Dobre serum i olejki

10:13

Cześć Kochani! :)

Dziś proponuję Wam zapoznanie się z moimi ulubionymi kosmetykami pielęgnacyjnymi w postaci serum i olejku.
Każdy z produktów gości już u mnie od dłuższego czasu, także z czystym sumieniem mogę polecać je osobom o wrażliwej, naczynkowej cerze.


1) Serum Stara Mydlarnia, Argan&Neroli / więcej o nim TUTAJ



Cena: 30 zł
Pojemność: 30 ml

Ze względu na potrzeby mojej cery (słabe naczynia krwionośne oraz nieliczne przebarwienia) zainteresuję się również serum tej marki z zawartością witaminy C. Obecność takiego składnika wzmacnia naczynka oraz rozjaśnia przebarwienia. Jedak przeraża mnie to, iż jest to składnik aktywny, który bardzo szybko 'ulatnia' się z kosmetyku i należy go zużyć w stosunkowo szybkim tempie.

Jako uzupełnienie recenzji produktu pragnę dodać, iż:

zapach olejku jest piękny jednak może stać się męczący, gdyż wyczuwam w nim słodkie nuty pomarańczy. To jest jednak niewielki 'defekt' postrzegany subiektywnie wyłącznie przeze mnie. Osoby zakochane w słodkich zapachach z pewnością będą wniebowzięte,
- konsystencja - olejek jest gęsty i treściwy, nie spływa z dłoni ani twarzy po nałożeniu. Stosunkowo szybko się wchłania, jednak przy niedokładnym wmasowaniu większej ilości pozostawia lekko lepką powlokę,

- działanie - silnie odżywia, wygładza, pozbawia uczucia napięcia i suchości skóry, nadaje skórze blasku i zdrowego wyglądu. Jak to każdy kosmetyk pielęgnacyjny silnie nawilżający, odżywiający oraz natłuszczający niedługo po zastosowaniu wygładza delikatne zmarszczki mimiczne 'nagromadzone podczas dnia'.

2) Serum Bioliq / szczegółowo o nim TUTAJ




Cena: 18-30 zł (w Lublinie jedna z aptek ma je w najlepszej cenie jaką dotąd spotkałam - informację tę mogę podać prywatnie).
Pojemność: 30 ml

3) Olejek evree, Gold Argan / o nim TUTAJ



Olejek, który doskonale nawilża i odżywia cerę. Dla mnie sprawdza się wyłącznie w pielęgnacji wieczornej, gdyż nie przepadam za konsystencją oleistą pod makijaż.

Cena: 30 zł
Pojemność: 30 ml

Cała, bardziej wyczerpująca recenzja znajduję się TUTAJ :)

4) Serum pod oczy Rival de Loop (coś o nim TUTAJ)


Cena: 7-10 zł
Pojemność: 5 ml

Lekkie, nieobciążające delikatnej skóry w okolicach oczu, nadające się pod makijaż. Niweluje uczucie suchości, delikatnie napina i nawilża.
Użyte zbyt blisko worka spojówkowego podrażniło oczy, jednak nakładając je w 'bezpiecznej odległości' spisuje się świetnie.
Pompka w opakowaniu potrafi wystrzelać w przestworza i dozować zbyt dużą ilość produktu, trzeba się jej nauczyć.

To tyle godnych uwagi produktów tego typu. Silnie ciągnie mnie do testów serum Bielendy z kwasem migdałowym oraz Starej Mydlarni z wit. C, jednak muszę się z tym wstrzymać i wykorzystywać stopniowo to co już mam.
Kosztem stosowania powyższych olejków i serum zabrałam się do testów kilku nowych produktów. Chcę, aby opinia o nich była jak najbardziej rzetelna, niewspomagana działaniem tych kosmetyków, dzięki, którym moja skóra jak do tej pory była zadowolona.

Nie przerażajcie się, że zużycie produktów jest niskie. To już moje kolejne buteleczki :) Gdy już coś stanie się moim ulubieńcem ponawiam kupno kosmetyku, może dlatego właśnie czasami nie ma u mnie zbyt wielu nowości, gdyż jestem wierna temu co już wypróbowałam.

Wypatrzyliście wśród polecanych przeze mnie produktów coś dla siebie? 
Może je już macie, co o nich myślicie?

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe