Kosmetyki pielęgnacyjne ECOLAB

13:49

Witam Was ciepło.
Jestem bardzo ciekawa jak wasze samopoczucie po weekendzie majowym? Spędzaliście go aktywnie czy biernie na słodkim lenistwie? ;)

Dziś pranę przedstawić Wam markę bogatych w naturalne składniki kosmetyków ECO LAB dostępnych w sklepie internetowym Ecoheaven, które charakteryzują doskonałe składy bliskie naturze, delikatność oraz korzystna cena.


Japońskie mleczko do ciała ECO LAB

Sugerowane działanie: odżywienie, zmiękczenie, nawilżenie, regeneracja, odmłodzenie, przeciwdziałanie starzeniu się skóry.

Opakowanie:
Mleczko znajduje się w plastikowym opakowaniu z pompką, które pozwala na wygodne dozowanie produktu.

Zapach: słodko-kwaśny, owocowy, intensywny, ale bardzo przyjemny.

Konsystencja: lekka, delikatnie lejąca.


Skład jest bardzo naturalny, obfituje miedzy innymi w wodę imbirową, olej z pestek moreli, organiczny ekstrakt z poziomek, granatu oraz bazylii, olej babassu.
Produkt ten nie zawiera silikonów i parabenów, a składniki pochodzenia roślinne zajmują w nim aż 98,7%.
(aqua, zingiber officinale floral water (woda imbirowa), organic armeniaca vulgaris oil (organiczny olej z pestek moreli), caprylic / capric triglycerides, orbygnia speciosa butter (olej z orzeszków babassu), glycerin, ocimum basilicum extract (ekstrakt z bazylii), organic fraganaria moschata extract (organiczny ekstrakt z poziomki), punica granatum extract (ekstrakt z owoców granata), armeniaca vulgaris extract (ekstrakt z brzoskwini), acrylates/vinyl isodecanoate crosspolymer, perfume, sodium hydroxide, benzoic acid, sorbic acid, dehydroacetic acid)

Zastosowanie:
Mleczko stosowałam w pielęgnacji ciała gównie na dzień po prysznicu ze względu na atut bardzo lekkiej konsystencji i ekspresowe wchłanianie, dzięki czemu unikałam ubrudzenia ubrań w sytuacji konieczności szybkiego wyjścia z domu. Niewielką ilość rozprowadzałam głównie na powierzchni skóry nóg, pośladków i rąk.

Działanie:
Mleczko japońskie wykazuje na mojej suchej skórze dosyć niski poziom nawilżenia, niemniej jednak pozwalało mi pozbyć się nieprzyjemnego odczucia ściągnięcia. Ponadto jego przyjemny zapach umilał zastosowanie, a nawet pozostawiał subtelną woń na ubraniach po całym dniu. 
Używając tego mleczka rezygnowałam już z jakichkolwiek perfum, gdyż niemalże pełnił ich funkcję.
Uważam, iż jest to produkt idealny na lato, w celu odświeżenia, delikatnego odżywienia skóry i nadania jej przyjemnego zapachu naturalnym sposobem

Cena: ok. 16 zł
Pojemność: 250 ml


Scrub do twarzy, cera wrażliwa ECO LAB

Opakowanie: miękka, plastikowa tuba z średnio precyzyjnym dozownikiem.

Zapach: mało wyczuwalny, glinkowy, błotny.

Konsystencja: średnio gęsta z delikatnymi drobinkami.

Zastosowanie: 
Tego delikatnego scrubu używałam głównie wieczorem po oczyszczeniu twarzy żelem bądź mydełkiem. Niewielką ilość kosmetyku nakładałam na skórę twarzy, lekko masując omijając okolice oczu i ust. 

Działanie: Produkt faktycznie nieinwazyjnie oczyszczał i pozostawiał lekkie odczucie nawilżenia. Po dokładnym wymyciu twarzy żelem taki delikatny peeling stanowił miły dodatek łagodzący, ale przy tym i minimalnie złuszczający.

Pojemność: 150 ml
Cena: ok. 18 zł

Podsumowując kosmetyki są warte uwagi ze względu na składy i delikatne działanie, niemniej jednak nie wzbudziły we mnie jakiegoś bardzo mocnego entuzjazmu mając na uwadze odżywienie, silne nawilżenie, których jestem fanką.

Pozdrawiam ciepło, Strudelka :)

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Bardzo fajna recenzja! Super
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  2. Marka znana mi jest tyko z widzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam markę na półkach sklepowych, ale nie testowałam jej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej marki, od siebie mogę polecić tą serię: sklep.malpex.pl/produkt/veganhemp-rozswietlajacy-pylek-do-mycia-twarzy-veganhemp-30g/

    OdpowiedzUsuń

Subscribe