WISHLIST / ROSEGAL

08:15

Dziś przedstawiam Wam listę życzeń z Rosegal, w związku ze współpracą ze sklepem mam okazję przekonać się o jakości ubrań, czasie wędrowania przesyłek czy też ogólnej koordynacji pracy zakupów internetowych. 
Wiem, że wiele z Was ma ochotę kupować w takich sklepach niemniej jednak obawia się samego procesu składania zamówienia, często bariery językowej czy też  tego, iż przesyłka może 'zabłądzić' wędrując z tak daleka. 
Myślę, że już nie raz rozwiałam wasze wątpliwości w tym aspekcie, gdyż do mnie przesyłki docierają dosyć szybko, a samo składanie zamówienia jest bardzo proste.
Jakość ubrań bywa różna, ale najczęściej jestem z niej zadowolona, zdarza się, że coś w rzeczywistości wygląda nieco inaczej niż na zdjęciu na stronie, niemniej jednak z reguły wynika z tego całkiem niezły efekt.










DŁUGA CIENKA BLUZA


Zobaczcie także: FLORAL MIDI DRESS


Podobają Wam się przedstawione wyżej ubrania i akcesoria? Mi bardzo, dlatego niebawem przekonam się o tym jak będą wyglądać na mnie ;).

You Might Also Like

4 komentarze

Subscribe