Wiosenna WISHLISTA / Romwe

16:18

Na niebie nareszcie pojawiło się optymistyczne słońce, w salonie goszczą świeże kwiaty w pastelowych barwach, wszystko to zachęca do odświeżenia zawartości szafy - chce mi się kolorów! Kolorów! Jak w okresie jesienno-zimowym dominowały u mnie stonowane barwy najczęściej wręcz czerń, szarości i biel, tak obecnie aura budzącego się do życia otoczenia sprzyja moim gustom ukierunkowanym na pastelowe róże i intensywne żółcie, jednak jak to u mnie nie może zabraknąć również klasyki.
Moim oczekiwaniom w dużym stopniu odpowiada asortyment sklepu ROMWE także dziś chciałabym przedstawić moje propozycje ubrań jakie wpadły mi w oko.








 KLIK

Wpadło Wam coś w oko z powyższych rzeczy? Ja już czaję się na jakiś wiosenny płaszczyk, bluzę w optymistycznych barwach, wygodne buty oraz już bliższą latu zwiewną sukienkę. :)

You Might Also Like

3 komentarze

Subscribe