Strój dnia / Kwieciste spodnie

07:30

W związku z tym, że mój nastrój ściśle związany jest z aurą na zewnątrz w ubiegłym tygodniu  a i obecnie czułam/czuję się wyśmienicie!
Słoneczna pogoda, a także ostatnie dłuższe chwile relaksu i większej ilości czasu na odpoczynek  w związku z dniami świątecznymi pozwoliły mi na spędzanie tychże momentów na łonie natury.
Owocem mojego dobrego samopoczucia i chwili wolnego są nowe posty stylizacyjne.

Dziś luźny, zwiewny i silnie wiosenny strój, który umożliwił mi na moc spacerów bez ograniczeń w gorący dzień.

Bawełniane kwieciste spodnie noszą się bardzo wygodnie, a zwykła, zwiewna bluzeczka pełni funkcję spójnego, spokojnego połączenia, aby uniknąć natłoku wzorów.
Akcentem optymistycznym i kolorystycznym staje się tutaj strojny, ozdobny wisior w wiosennych kolorach.
Prosto, wygodnie i z odrobiną błysku. 
Zapraszam do oglądania.





Jeżeli chodzi o makijaż jest on jak to zwykle u mnie bywa bardzo minimalistyczny.
Podkład L'oreal True Match.
Szminka Golden Rose Sheer Shine 09.
Tusz L'oreal Volume Million Lashes.
Bronzer z trio Sleek


Spodnie: Chicoree
Bluzka: Romwe
Buty: Auchan
Wisior: BPS

Jak zapatrujecie się na taki strój? :)

You Might Also Like

11 komentarze

Subscribe