Strój dnia / beztroska niedziela.

20:46

Nareszcie nadszedł ten dzień, w którym mogłam bez ograniczeń napawać się słońcem i wypoczynkiem na łonie natury. Sprzyjająca aura pogodowa pozwoliła mi na sięgnięcie po wiosenne oraz letnie elementy mojej garderoby, dzisiejszy przyjemny, błogi i długo wyczekiwany ciepły dzień przywitałam w minimalistycznej, jednak eleganckiej, błękitnej sukience.
W takiej stylizacji czułam się bardzo estetycznie, niemniej jednak i wygodnie, pozwoliła na to porządna, dosyć gruba, ale przepuszczająca powietrze tkanina, a także dosyć luźny krój.

Zapraszam do obejrzenia fotografii prezentujących właśnie ten wyżej wspomniany strój dnia.








Sukienka: Be by Eveline Bison
Buty: Atmosphere
Naszyjnik: BPS

Jak wrażenia?

Pozdrawiam Was ciepło, Strudelka

You Might Also Like

7 komentarze

Klikaj dla potrzebujących:

Subscribe