Moda Black&White Esmara z Lidla

21:02

Jeżeli chodzi o ubiór jestem silną fanką klasyki, która daje ogromną możliwość wzbogacania jej o nowe akcenty. Dzięki klasycznym połączeniom kolorystycznym mogę pozwalać sobie na zastosowanie dodatków, które potrafią odmienić strój i umożliwić bieg z czasem. Biel i czerń oraz ich esencja szarość stanowią niemalże połowę rzeczy w mojej szafie, myślę, że to nie dlatego, iż jestem całkowicie bezbarwną postacią, a właśnie dlatego, że pozwalają na twórcze wplecenie w nie innych akcentów związanych z określoną modą danego czasu.

Stonowane kolory pozwalają mi czuć się dobrze w codziennych stylizacjach, które nie są u mnie skomplikowane, gdyż właśnie w prostocie tkwi siła. 
Biel i czerń pozwalają na przemycenie wzorów, które dzięki swojej neutralności nie stanowią przytłaczających elementów, a wręcz przeciwnie pozwalają na odrobinę ekspresji w tych klasycznych stylizacjach. 

Nowa kolekcja ubrań Black&White marki Esmara od niedawna dostępna w Lidlu od razu wpadła mi w oko, zawarte w niej harmonijne połączenia barw mocno do mnie przemawiają. 
Ze względu na to, iż bardzo cenię sobie jakość produktów pochodzących z Lidla, bywam tam bardzo często i tym chętniej sięgam po ubrania jakie ma w swojej ofercie, niektóre z nich, a właściwie świeżaczki, które trafiły do mnie wczoraj zobaczycie w tym poście.
Z wielką przyjemnością chcę zaprezentować Wam kilka bardzo prostych, ale wartościowych stylizacji wraz z ubraniami jakie dostały się w moje dłonie.

1) Wzorzysta tunika z przyjemnego, delikatnego materiału.


2) Klasyczne, czarne legginsy bawełniane.


3) Klasyczna bluzeczka bawełniana we wzory.


4) Czarny sweter z elementem skóry ekologicznej.
5) Zwiewny, wzorzysty szal.


6) Wzorzysta kurteczka w pastelowych barwach, idealna na wiosnę.


Wszystkie elementy powyżej prezentowanych strojów są bardzo dobrej jakości, jak zwykle marka nie zawiodła, zwłaszcza, że jestem od pewnego czasu szczęśliwą posiadaczką przesłodkiej piżamy wraz z szlafrokiem marki Esmara, jaką otrzymałam w ramach prezentu świątecznego od męża. 



Jeżeli jesteście zainteresowane ofertą ubrań Black&White zachęcam do spojrzenia na gazetkę Lidla, gdzie znajdziecie przyjemną ofertę modową.

Pozdrawiam Was ciepło, Strudelka

You Might Also Like

3 komentarze

Subscribe