Płaszcz / ROMWE

08:36

Chłodniejsza aura pozwoliła mi na wypróbowanie moich sezonowych płaszczyków, dziś prezentuję Wam ten beżowy, który jest cieplutki i przyjemny w dotyku.
Czuję się w nim nieco obszernie, jednak na chłodne jesienne wieczory będzie idealny!

Cena płaszcza : KLIK





Tej codziennej stylizacji towarzyszył także codzienny, minimalistyczny, tradycyjny makijaż - podkład, kreska, tusz.


Upominacie mnie, że mało się uśmiecham - nadrabiam tutaj :).



Ostatnio pojawiło się u mnie wiele nowości, sukcesywnie będę Was z nimi zapoznawać, a naprawdę jest moc godnego uwagi :).

To tyle dzisiaj :) Mam nadzieję, że płaszcz się spodobał. Jeżeli chcecie jeszcze zobaczyć mnie w innych stylizacjach z ROMWE kliknijcie TUTAJ

Pozdrawiam Was ciepło, Strudelka :)

You Might Also Like

0 komentarze

Klikaj dla potrzebujących:

Subscribe