OOTD - Szara sukienka / Romwe

07:54

Dziś kilka słów i fotografii dotyczących sukienki z ROMWE. 
Gdy otrzymałam przesyłkę nieco się rozczarowałam, gdyż myślałam, że będzie ona z grubego, typowego dla przytulnych dresików materiału, jednak okazało się, że jest ona cienka i przewiewna - co było strzałem w dziesiątkę na wyjście w jeden z upalnych dni jakie ostatnio nam towarzyszą :).
Generalnie jak zwykle, prosto i minimalistycznie - nie lubię przesady.


Sukienkę określiłabym jako wpisującą się w styl mieszany - pasuje zarówno do wydania eleganckiego jak i sportowego.


Generalnie sukienkę nosi mi się bardzo wygodnie, nie podwija się, nie podnosi i ze względu na jej luźny krój i delikatny materiał pozwala nie spiec się w 37 stopniowym upale ;).


Jeżeli zechcesz zobaczyć mnie w innych stylizacjach ze sklepu ROMWE kliknij TUTAJ.

You Might Also Like

0 komentarze

Klikaj dla potrzebujących:

Subscribe