Co nieco o mnie + zdjęcia

08:18

Cześć!
Chcecie więcej elementów lifestylowych - proszę bardzo. Dziś dowiecie się o mnie kilku rzeczy, mniej bądź bardziej istotnych.


1) Miałam w życiu etap wstydliwości i duszy towarzystwa, a obecnie zauważam w sobie nieco cech introwertycznych ze względu na chęć przebywania sam na sam wśród natury.

2) Pochodzę z malutkiego turystycznego miasteczka - planuje w nim osiąść w przyszłości.


3) Nie jestem 'damą' lubię się ubrudzić ziemią w ogrodzie i przy wszelkich pracach na zewnątrz. Gdy trzeba to się maluję i stroję, gdy jest potrzeba to w granicach moich możliwości pracuję fizycznie i intelektualnie.
4) Mam wiele obsesji.

5) Często martwię się zdrowiem i życiem.

6) Nieudolnie zdawałam prawo jazy i do tej pory go nie mam.

7) Uwielbiam fotografować przyrodę. Interesują mnie wszelkie zagadnienia z nią związane.


8) Jestem estetką, lubię harmonijną przestrzeń, choć nie zawsze potrafię sobie zapewnić taką aby mnie satysfakcjonowała w 100%.

9) Nigdy nie byłam ambitna ponad normę.


10) Nigdy nie oblałam egzaminu na studiach.

11) Zawsze byłam chudzielcem, odrobinę krągłości nabrałam w wieku 21 lat - obecnie mam 24 lata.


12) Lubię dbać o siebie i najbliższych.

13) W swoim życiu jestem dosyć rozważna, ostatnio coraz trudniej poddaję się szaleństwom, ogólnie zawsze byłam dosyć grzeczna - może po 30 wyjdzie ze mnie diabeł :P.

14) W życiu nie miałam w ustach papierosa, nie cierpię ich.

15) Chcę się realizować i rozwijać jednak myślę, że w prowadzeniu domu także odnalazłabym pewnego rodzaju spełnienie - jestem rodzinna.

16) Lubię pisać i czytać ;) - w prowadzeniu bloga wyżywam się w tej dziedzinie.


Pozdrawiam Was ciepło, Strudelka

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe