Neon / Stylizacja z Dressgal

07:32

Cześć! Dziś chcę przedstawić Wam mój prosty outfit oparty o żakiet z neonowym akcentem dostępny na stronie Dressgal.
Sama bardzo polubiłam proste, klasyczne stylizacje, w których przewija się niewielki detal, który przykuwa uwagę - może to być właśnie kolorowy fragment stroju, charakterystyczny, pokaźny wisior bądź np. neon na paznokciach (tutaj mi go właśnie zabrakło;)), a wszystko to osadzone w tradycyjnym stylu.


Pomyślałam później o bardziej sportowym wydaniu tego stroju i myślę, że fajnie wyglądać będzie zestawiony z neonowymi trampkami/tenisówkami.

Spodnie i buty widywaliście już wielokrotnie - pasują niemalże do wszystkiego dlatego noszę je aż do zdarcia ;).




Całość wzbogaciłam łańcuchem również mocnym kolorystycznym akcentem.



Bluzka wykonana jest z cienkiego, delikatnego materiału, ja wybrałam tę w rozmiarze M i przy mojej filigranowej figurze jest wystarczający - podejrzewam, że mniejszy mógłby nie dać tak zwiewnego, wygodnego efektu.

Bluzka: Dressgal - KLIK
Żakiet Dressgal - KLIK
Spodnie: Tk maxx
Buty: SH
Wisior: Born Pretty Store

Jeżeli chcecie zobaczyć więcej stylizacji z ubraniami pochodzącego z tej strony zapraszam do odwiedzania strony poprzez klik :)

Pozdrawiam Was ciepło, Strudelka

You Might Also Like

1 komentarze

Subscribe