Biała sukienka / Sheinside

07:37

Witajcie w piękny, pogodny poranek! 

Dziś chciałabym pokazać Wam moją wczorajszą, prostą stylizację. Miałam wówczas na sobie sukienkę ze strony Sheinside.
Sama sukienka jest dobrej jakości, na dole wykonana z ciężkiego, lejącego materiału, góra z delikatnej koronki podszyta jest cielistym materiałem - wszystko to dobrze ze sobą współgra.




Sukienka bardzo mi się podoba, zarówno na stronie sklepu jak i w rzeczywistości. Jednak według mnie ma trzy niewielkie niedogodności:
1) Wiruje po sam pas, więc dla mnie niezbyt nadaje się na taneczne wyjścia ;)
2) Ze względu na całe odkryte plecy nie można mieć klasycznej góry bielizny - ale tego byłam świadoma już przy wyborze.
3) Wysoki 'stan' nie będzie odpowiadał osobom o krótkim tułowiu.




Ja sama mając jakąś sukienkę zakładam ją 2 razy i ląduje na dnie szafy i czeka, chyba, że jest bardzo klasyczna i pasuje na wiele okazji - zobaczymy jak będzie z tą :).

Jak Wam się podoba?

Pozdrawiam, Strudelka

You Might Also Like

0 komentarze

Klikaj dla potrzebujących:

Subscribe