Biała koszula / DRESSLINK

11:09

Krocząc dalej drogą modową przedstawiam Wam dziś stylizację na kolejny jeszcze wiosenny dzień w oparciu o lekką, zwiewną koszulę ze strony DRESSLINK - jest to prawdopodobnie jedna ze stron z najtańszymi ubraniami w sieci.

Sama do niedawna bałam się kupowania ubrań przez internet i wiem, że takie obawy towarzyszą wielu z Was, jednak ja w tej sytuacji jestem zadowolona z przesyłki.
Najkorzystniejszą (najtańszą) jej formą jest ta Western Union - wówczas na paczkę czekamy od 10 do 25 dni.
Tak prezentuje się pierwsza z koszul, które otrzymałam.

CENAKLIK





Ze sklepu otrzymałam dwie świetne koszule i różową sukienkę, która jest cała prześwitująca ze względu na cienki materiał... Nie wiem jak sobie z tym poradzić.


Ceny:

BIAŁA                  MIĘTOWA                 RÓŻOWA

Co myślicie o samej stronie DRESSLINK i o koszuli jaką Wam dziś pokazałam?

Pozdrawiam, Strudelka

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe