Wishlist Sheinside

07:23

Przeszukując sieć postanowiłam zajrzeć na stronę Sheinside, gdyż widuję na blogach liczne świetne stylizacje z wykorzystaniem ich ubrań. Okazuje się, że posiadają oni w swojej ofercie całkiem fajne propozycje.

Sezon weselny i wszelakich imprez okolicznościowych uważam za otwarty! W takiej sytuacji warto rozejrzeć się za fajnymi sukienkami. Mój wzrok przykuły właśnie te:


                                                   KLIK                                                     KLIK


                                                KLIK                                                                KLIK

Tej wiosny bardzo podobają mi się nadruki i zaakcentowane wzory na materiałach! Mogłabym mieć je w niezliczonych ilościach (choć jeszcze nie ma aury sprzyjającej ich noszeniu).


                                                KLIK                                                     KLIK


                                               KLIK                                                             KLIK

Wiosna, wiosna a mi wciąż zimno. Siedzę właśnie otulona kocem z moim, kompanem dni domatora, ciepłym puchatym swetrze - serio.

                                                 KLIK                                                    KLIK


              KLIK                                                             KLIK

Marzą mi się już kwieciste sukienki, zwiewne koszule, ale zderzenie z rzeczywistością jest inne: zaczynam myśleć o jakichś porządnych nakryciach wierzchnich na wieczorne wyjścia w mglistą, deszczową pogodę.

Jak tam u Was z aurą pogodową? Ja już od dwóch tygodni czekam na choć jeden słoneczny dzień.

You Might Also Like

0 komentarze

Klikaj dla potrzebujących:

Subscribe