Secondhand haul - dobrodziejstwa z lumpeksu + OOTD

09:05

Cześć!
Dziś zapraszam Was do zerknięcia na moje 'zdobycze' z drugiej ręki ;).

Zakupów w takich miejscach dokonuję zazwyczaj baaardzo wybiórczo, zwracam uwagę głównie na rzeczy ometkowane, na których nie widać śladów użytkowania.
Jestem osobą przewrażliwioną na punkcie estetyki i czystości, niemniej jednak modzie na kupowanie w seconhandach uległam i ja.
Czasem przeraża mnie widok osób wynoszących z takich 'sklepów' kilka reklamówek, ale kto zabroni ;).
Jeszcze do niedawna nie wyobrażałam sobie zakupów w ciuchlandach, zwłaszcza obuwia - teraz kupuję, ale wyłącznie takie, które przynajmniej nie wyglądają na używane.
Poniżej możecie zobaczyć co kupiłam w ostatnim czasie.


#kombinezon z kołnierzykiem # czarne szpilki bez śladów użytkowania #ciemne klasyczne jeansy #ometkowane trampki #krótki T-shirt z motywem

Bardzo długo marzył mi się kombinezon i tu takie znalezisko. Strój taki podkreśla każdy mankament sylwetki, zwłaszcza brzuch, więc muszę być ostrożna w jego noszeniu ;)




#wzorzyste sukienki #kwieciste bluzki

Sama zazwyczaj z moich zdobyczy - bo nie można tego inaczej nazwać - jestem zadowolona. Czasem jak przy każdych zakupach zdarza się niewypał.

Fajne są takie zakupy i dopasowywanie kupionych rzeczy do siebie. Owszem przejmowanie stylizacji z manekinów może jest estetyczne i przyjemne, jednak nie daje aż takiej satysfakcji jak raz na jakiś czas polowanie w lumpeksie :D.

Kupujecie w secondhandach? Uległyście modzie na ubrania z drugiej ręki? :)

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe