Trochę mnie + Krótka refleksja.

08:10

Dziś chcę pokazać Wam cząstkę siebie. 
Chcę uprzedzić, że na tym blogu nie znajdziecie idealnej, nieskazitelnej, szablonowej kobiety. Nie zobaczycie tu totalnie uporządkowanego życia jak z obrazka, ale próby podjęcia kreatywnego spędzania czasu i dbania o siebie.
Poznacie tu jakieś elementy mojej osoby i wyrywki z mojego życia, które są przeze mnie kontrolowane.


Telewizja i internet podają nam często porcję wizualnych kłamstw. Uwierzcie mi, że nikt nigdy nie wygląda idealne, żadna kobieta nie budzi się cudowna, świeża i piękna jak z magazynu (co nie oznacza, że nie jest urocza;)). Patrząc na gwiazdy nie zatrważajmy się.
Pisząc wyżej o kontroli treści na blogu mam na myśli to, że z mojego własnego wyboru nie pokażę Wam w jakim stanie wstaję z łóżka ;)
Ja na co dzień nie przesadzam z makijażem, jest on dość delikatny, gdyż moja cera nie ma wielkich wymagań pod tym względem, jednak lubię go i rzadko zdarza się abym nie zadbała o siebie pod tym względem.
Zazwyczaj jest to kreska i tusz.

Na co dzień nawet, gdy przebywam tylko w mieszkaniu staram się nie chodzić w rozciągniętych dresach i wykonuję minimalistyczny make-up, ale zdarza się i tak, że tak nie jest.


Staram się także konstruktywnie planować dzień, ale i to nie zawsze wychodzi, zwłaszcza o tej porze roku. Czasem dobrze jest po prostu zaszyć się pod kocem z gorącą herbatą.


Lubię planować i bardzo często czułam się rozczarowana, gdy nie potrafiłam czegoś zrealizować, wiecznie nie podobało mi się coś co nie było idealne i tak jak chcę ja. 
Pamiętajcie - w życiu nie może być idealne jak z obrazka. Nie wymagajmy od niego by dało się je przewidzieć i nie załamujmy się myśląc, że ktoś ma 'lepsze' życie, mocniej się realizuje, jest kreatywny - dążmy do tego aby sami mieć z niego satysfakcję.
Sama dopiero niedawno uświadomiłam sobie tę prawdę i już wiem, że nie da się wymagać zbyt wiele i próbować wpisać się w szablon, a gdy już wydarzy się coś dobrego szczęście jest podwójne :).

A Wy jak radzicie sobie z nagonką na nienaganne piękno i idealny tryb życia, którym media atakują nas z każdej strony?

Dobrze, że nas to motywuje, ale nie dajmy się tym przytłoczyć.

You Might Also Like

0 komentarze

Klikaj dla potrzebujących:

Subscribe