Lakier do ust, Rock with me (01) - Wibo

08:09

Tak - postanowiłam zaryzykować intensywny kolor na moich ustach.


W moje ręce trafił kolor, który określiłabym jako jagodowy/jeżynowy (01).

Producent sugeruje 8-godzinną trwałość kosmetyku na ustach. 
Po testach drogeryjnych na dłoni lakier do ust Wibo trzymał się bardzo długo, pomyślałam sobie, że będzie trwały.
Nałożyłam go rano o 10, utrzymał się ładnie ok. 3 godz. po nich zaczął lekko i nierównomiernie znikać kierując się od wewnętrznej strony warg.

Po pierwszym, nieinwazyjnym posiłku na połowie ust zabrakło koloru - chyba po prostu go zjadłam :)



Błyszczyk ma fajną, mało klejącą konsystencję, słodki, ale przyjemny jeżynowy zapach i bardzo dobry... smak! :)

Nakłada się go bardzo dobrze i równomiernie, jednak jak to przy tak intensywnych barwach trzeba robić to bardzo precyzyjnie
W pierwszym momencie lakier ten daje efekt lekko mokrych ust jak po błyszczyku, z czasem wraz z wysychaniem staje się coraz bardziej matowy.

Cena: 10zł



Zresztą same oceńcie efekt (niestety aparat nieco zmienił odcień pomimo fotografowania przy dziennym świetle):




Może narażę się tutaj maniaczkom kosmetyków kolorowych, ale po próbach stosowania wyrazistych szminek muszę stwierdzić, że wolę siebie w bardziej naturalnym wydaniu...
ale nie szkodzi próbować i zmienić się raz na jakiś czas :)

Co myślicie o takim kolorze? Skusicie się?

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe