Kolorówka - Szminka Bare to be bold 620, Maybelline

12:02

Dziś na tapecie szminka Bare to be bold 620, Maybelline . Moja opinia o niej poniżej :)


Moje odczucia odnośnie produktu:
- jasny, neutralny odcień nadający się do skomponowania z mocniejszym makijażem oka,
- znacząco rozjaśnia usta co często powoduje efekt 'trupiego' wyglądu,
- lekko połyskująca za sprawą delikatnych drobinek,
- pozostawia błyszczącą poświatę na ustach,
- dobrze rozprowadza się na ustach,
- słaba trwałość (przynajmniej w tym kolorze)
- nie pozostawia naturalnego efektu mokrych ust, lecz dosyć tandetny jasny beż/róż,
- typowo 'szminkowy' zapach i smak,

- co dziwne, po dostaniu się do jamy ustnej powoduje u mnie drapanie w gardle, bywało tak wcześniej w przypadku niektórych bezbarwnych pomadek nawilżających (np. Isana).

Podsumowując szminka ta pozostawia dosyć neutralny efekt, jednakże znacznie rozjaśnia usta czego ja nie lubię. Można by ją nazwać połyskującą szminką nude.
Nie przypadła mi do gustu - może byłoby inaczej w przypadku innych kolorów. Być może zechcę skonfrontować moją obecną opinię w kolejnym teście i skusze się na ponowne kupno innego odcienia.





Co myślicie? :)

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe